نـــ یـــ و اِ ل

E3. I think I'll keep it

شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۶، ۰۲:۴۹ ق.ظ



اولین چیزی که در بخش اورژانس از شما می‌پرسند این است که از یک تا ده به دردت چه درجه‌ای می‌دهی. این سوال رو صدهابار از من پرسیدن. و یادمه یه بار وقتی نمی توانستم نفس بکشم، و قفسه سینه‌ام در آتش می‌سوخت، پرستار ازم خواست به دردم نمره بدهم. با این‌که نمی‌توانستم صحبت کنم اما 9 تا انگشتم را بالا گرفتم. بعدا وقتی بهتر شدم، پرستار اومد و بهم گفت که یک مبارز واقعی هستم. ازم پرسید می‌دونی از کجا می‌دونم؟ چون دردی که ده بود رو گفته بودم نه. اما حرفش خیلی هم حقیقت نداشت. به خاطر شجاعتم به اون درد نگفتم نه. دلیل این‌که گفتم نه این بود که دهم رو نگهدارم.

 

The Fault Of Our Stars (2014)

نظرات  (۱)

فیلم خوبی بود، هرچند حوصلم نگرفت کامل ببینمش
پاسخ:
چرا؟ :)
شاید باید بهش شانس بیشتری می دادین *_^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی