نـــ یـــ و اِ ل

هنوز معتقدم عشق با دوست داشتن متفاوت است

دوشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۶، ۱۱:۴۲ ق.ظ


تو را به جای همه کسانی که دوست نداشته ام دوست می دارم

تو را به جای همه کسانی که ندیده ام دوست می دارم

تورا به اندازه ی همه ی کسانی که نخواهم دید دوست می دارم

تو را به جای همه ی کسانی که نمی شناخته ام دوست می دارم

تو را به جای همه ی روزگارانی که نمی زیسته ام  دوست می دارم

تو را به جای تمام کسانی که دوست نمی دارم دوست می دارم...

" قسمتی از اشعار پل الووار ، ترجمه احمد شاملو "


+ و دختری که معتقد بود عشق با دوست داشتن متفاوت است... و دختری که معتقد بود دوست داشتن مقدس تر است... و دختری که می خواست عاشق نشود اما بتواند بی نهایت دوست بدارد!


+و این سه نقطه ها، مثل علامت تعجب خبر از تاکید نمی دهند. فقط می روند... به کجا مشخص نیست. به نمی دانم ها... به تردیدها... به تغییر نظرها... به بی نهایت ها... حتی به ناکجاها!


+هر جا سه نقطه یی می بینم کسی از درون سینه م آه می کشه. کسی که نسبت به علائم دیگه بی تفاوته.

  • نیه نور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی